fbpx

Opis posla:

  • organizacija, koordinacija i kontrola poslovanja ugostiteljskih objekata;

  • Uvođenje, održavanje i nadzor nad poštivanjem zadanih standarda kvalitete;

  • upravljanje i nadzor nad profitabilnošću ugostiteljskih objekata kroz praćenje i poštivanje utvrđenog poslovnog plana;

  • Pregled i kontrola kvalitete izvršenih usluga;

  • Organizacija i upravljanje zaposlenicima u ugostiteljskim objektima;

  • Motivacija i ocjenjivanje performansi zaposlenika.

  • Kontrola i unapređenje sanitarno-higijenskih uslova u objektima;

  • Kontrola i unapređenje asortimana, unapređenje ponude, kvaliteta usluge kao i ljubaznost osoblja;

  • Unapređivanje poslovanja kroz analizu rada objketa, analizu tržišta i saradnja sa marketingom;

  • Vođenje dokumentacije te koordinacija i kontrola protoka poslovne dokumentacije prema ostalim organizacijskim jedinicama društva

Potrebne kvalifiklacije i kompetencije:

  • SSS ili VSS

  • Obavezno radno iskustvo, minimalno 2 godine na poslovima organizacija, upravljanja i koordinacije;

  • Poželjno radno iskustvo u ugostiteljstvu i poznavanje osnova ugostiteljstva;

  • Poznavanje engleskog jezika;

  • Spremnost za rad u timu i dinamičnom okruženju;

  • Spremnost na terenski rad;

  • Proaktivnost i inicijativnost u radu;

  • Kreativnost i inovativnost;

  • Izražene komunikacijske i prezentacijske vještine;

  • Izražene organizacijske vještine i mutitasking.

Nudimo:

  • Rad u dinamičnom i poticajnom radnom okruženju;

  • Priliku za razvoj, te dalje usavršavanje kroz educiranje i rad;

  • Sigurno zaposlenje u kompaniji koja svakodnevno raste i razvija se;

  • Stimulativna primanja i napredak u skladu sa performansama.



Aplicirati možete na više načina:

Lokacija: Sarajevo (Rad iz firme)

Broj izvršilaca: 1

Datum objave: 01.06.2023.

Trajanje oglasa: 15 dana (ističe 15.06.2023.)

Aplicirati možete na više načina:

Lokacija: Sarajevo (Rad iz firme)

Datum objave: 20.06.2023.

Trajanje oglasa: 15 dana (ističe 04.07.2023.)

KOORDINATOR UGOSTITELJSKIH OBJEKATA